fredag 2. oktober 2009

Synnøve: Sånn kan det gjøres!

I dag vil jeg vise frem et prakteksemplar av en overraskelse som vår snille og gode venninne Bente har sendt oss! Den gjorde at ekkoet i posthylla vår forsvant, den gjorde oss overrasket OG den gjorde oss veldig veldig glad :) Det tok ca 2 uker med posten og vi fikk det levert direkte hos de som sitter i administrasjonen her på domen. Priviligerte nordmenn, de andre som bor her må nemlig rote gjennom hyllene sine selv!

Vi hadde fått vite at noe var på vei i posten, så vi hadde også rukket å gire oss opp for en mulig overraskelse - og ikke minst hadde vi rukket å bli bekymret for om den kom frem eller ikke. Men posten kom altså frem, og på innsiden skjulte det seg et herlig og smilende ku-kort, og masse hyggelig tekst på innsiden av det igjen!

Og enda så flatt som et kort er, så er det mulig å skjule noe heeeelt tynt på innsiden. Så da vi åpnet kortet dukket disse to herlige figurene frem:
Bokmerker!! Også så søte som de var! Jeg falt pladask for giraffen og ble om mulig enda mer lykkelig da jeg så at den faktisk var tiltenkt meg :D Og hvem andre enn Tone passer bedre til å eie en søt liten sau med rosa detaljer?! Jeg bare spør ;)


Som dere ser på de bildene over har allerede gavene blitt tatt i bruk. Så nå tenker vi på Bente hver gang vi åpner bøkene våre, og gleder oss til vi sees igjen i januar! Tusen takk, snuppa! :)

1 kommentar:

  1. Såå kosli!! Så arti at dåkk vart gla ferr overraskelsen, å så arti å få ein liten inntreden i dein fine bloggen dåkkers! Glede meg t dåkk e tebake! Klem Bente!

    SvarSlett